::

Εφαρμογές Ericsson - LG

iPECS UCS

Βελτιστοποιήστε την επικοινωνία της επιχείρησης σας με την ενοποιημένη λύση iPECS

Το iPECS UCS είναι μια εφαρμογή ενοποιημένων επικοινωνιών που επιτρέπει στους χρήστες να αυξάνουν την παραγωγικότητά τους από οπουδήποτε με οποιαδήποτε συσκευή. Η κατανομή στο εργασιακό περιβάλλον δημιούργησε σημαντικές προκλήσεις για τους εργαζόμενους και καθιστούσε δυσκολότερη την απομακρυσμένη σύνδεση τους. Οι αποτελεσματικές και αποδοτικές επικοινωνίες είναι ζωτικής σημασίας για όλες τις επιχειρήσεις, προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες, ανταγωνιστική παραμονή στην αγορά και επέκταση της παρουσία τους. Το iPECS UCS απλοποιεί την επικοινωνία και βελτιώνει την παραγωγικότητα με ενοποιημένη παρουσία, ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων, φωνή, βίντεο, συνδιάσκεψη ήχου / βίντεο, δυνατότητες κοινής χρήσης κ.λπ. Όλα τα εργαλεία συνεργασίας παρέχονται για τη διασφάλιση της ασφαλούς παράδοσης μηνυμάτων σε διάφορες συσκευές, όπως υπολογιστές γραφείου, tablet και έξυπνα τηλέφωνα. Το ευέλικτο μοντέλο ανάπτυξης επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν και να συνεργάζονται αποτελεσματικά όσο παραμένουν συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο, δημιουργώντας ένα πανταχού παρόν περιβάλλον εργασίας.

iPECS ClickCall

Κάντε την κλήση όσο πιο απλή γίνεται

Απλοποιήστε την κλήση με μια εύχρηστη εφαρμογή click-to-call. Δεν χρειάζεται να αντιγράψετε και να επικολλήσετε, απλώς κάντε κλικ και επιλέξτε έναν αριθμό στον υπολογιστή σας για να πραγματοποιήσετε γρήγορα μια κλήση.

iPECS IPCR

Ασφαλής και εύκολη καταγραφή κλήσεων ανεξαρτήτου μεγέθους επιχείρησης

Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με χαρακτηριστική ευκολία, χρησιμοποιώντας ένα web based πρόγραμμα καταγραφής κλήσεων που ενσωματώνεται απρόσκοπτα στις πλατφόρμες επικοινωνιών iPECS. Αποκτήστε τη δυνατότητα να αναλύεται και να βελτιώνεται τον τρόπο που επικοινωνείτε με τους πελάτες σας. Εμπιστευτείτε ένα εργαλείο που αποθηκεύει τις κλήσεις σας με ασφάλεια και αξεπέραστη ευκολία χρήσης.

Βελτίωση με την καταγραφή συνομιλιών

Βελτιώστε την ποιότητα της τηλεφωνικής σας επικοινωνίας ακούγοντας και αναλύοντας τις καταγραφές. Χρησιμοποιήστε τις καταγεγραμμένες κλήσεις για εκπαίδευση και να βοηθήσετε τους υπαλλήλους σας να ενεργούν με καλύτερη πρακτική. Ακούστε ζωντανά με το πάτημα ενός πλήκτρου. Δείτε σημαντικά στατιστικά στοιχεία κλήσεων όποτε χρειάζεστε, με ένα εργαλείο που σας βοηθά να επιδιώξετε την αριστεία.

Παραμείνετε ασφαλείς

Αισθανθείτε ασφαλής με την εξασφάλιση που σας προσφέρει η κορυφαία κρυπτογράφηση σε όλα τα δεδομένα εγγραφής, ώστε να μπορείτε να διατηρήσετε αυτό που χρειάζεστε και να διασφαλίσετε τη συμμόρφωση με το GDPR και παρόμοιους νόμους. Μπορείτε ακόμη και να ορίσετε κλήσεις για αυτόματη εγγραφή ή κατά απαίτηση, ώστε να μην καταγράφονται ευαίσθητες ή ιδιωτικές κλήσεις.

iPECS REPORT PLUS

Μεταφέρετε την εμπειρία των πελατών στο επόμενο επίπεδο

Το πρόσθετο του κέντρου επαφών που προσφέρει αναλυτικά στοιχεία, διαχείριση πόρων και παραγωγικότητα χρήστη. Με την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο και την έξυπνη αναφορά, λάβετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να παρέχετε στους πελάτες σας την καλύτερη δυνατή υπηρεσία. 

Βελτιώστε την απόδοση του χρήστη

Παρακολουθήστε την ατομική παραγωγικότητα σε πραγματικό χρόνο ή με προσαρμόσιμες αναφορές. Κατεβάστε ευανάγνωστα γραφήματα σε μορφή PDF ή Excel και μελετήστε λεπτομερώς τα στατιστικά στοιχεία κλήσεων κάθε χρήστη. Συνεχίστε να πιέζετε την ομάδα σας για να προσφέρει τα μέγιστα, να είναι η καλύτερη και να παρέχει την πιο αποτελεσματική δυνατή υπηρεσία.

Διαχειριστείτε το κόστος έξυπνα

Διαχειριστείτε τους πόρους καλύτερα κατανέμοντάς τους ανάλογα με τις ανάγκες. Λάβετε αναφορές για ξεχωριστά τμήματα και ελέγξτε της χρέωσης τηλεπικοινωνιών, για να αποφύγετε την υπερβολική πληρωμή. Επιλέξτε το εργαλείο ανάλυσης που σας επιτρέπει να ξοδεύετε έξυπνα και να ενισχύετε την αποδοτικότητα.

Αξιολογήστε μετρήσεις της επιχείρησης

Λάβετε πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο και προσαρμόστε τις αναφορές απόδοσης. Ξεχωριστές αναφορές ανά τμήμα για γρήγορη σύγκριση. Διαμορφώστε τις δικές σας αναφορές επιχειρηματικής ευφυΐας και εμφανίστε τις μετρήσεις ζωντανά μέσω του wallboard για να διασφαλίσετε ότι η εξυπηρέτηση των πελατών σας είναι πάντα σε καλό δρόμο.