::

Τηλεφωνικά κέντρα Ericsson - LG

iPECS UCP

Επανάσταση των επιχειρηματικών επικοινωνιών

Μια σύγχρονη πλατφόρμα Unified Communications (UC) που συνδυάζει εργαλεία επικοινωνίας και συνεργασίας σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αυτό το οικονομικά αποδοτικό, αλλά μοναδικό, τηλεπικοινωνιακό σύστημα προσφέρει άμεσα μια πλήρη γκάμα δυνατοτήτων και πλεονεκτημάτων.

Ενίσχυση της επιχειρηματικής συνεργασίας

Αναπτυχθείτε καθώς μεγαλώνει η επιχείρησή σας

Εργαστείτε από οπουδήποτε

Χρησιμοποιήστε μια πλήρη γκάμα εφαρμογών

Συνδυάστε συσκευές

Εύκολη διαχείριση χρηστών

Χαρακτηριστικά:

  • Virtualization supported (iPECS vUCP)
  • Υποστήριξη iPECS UCS χρηστών
  • Mobile Extension
  • Auto-attendant
  • Φωνητικό ταχυδρομείο
  • Κινητικότητα
  • Emergency features / Λειτουργίες έκτακτης ανάγκης
  • Συνεργασία φωνής, βίντεο, ομαδική συνομιλία, SMS και κοινή χρήση οθόνης
  • Αυτόματη διανομή κλήσεων
  • Συνδιάσκεψη φωνητική
  • Φωνητικό ταχυδρομείο σε email
  • Click-to-dial
  • Hot desking
  • Πολυκαναλικό κέντρο επικοινωνίας
  • Αναφορά κλήσεων
  • Καταγραφή κλήσεων
  • Εφαρμογές τρίτου κατασκευαστή και ενοποίηση CRM integration
  • Web Διαχείριση

iPECS eMG100

Η επαναστατική λύση έξυπνων υβριδικών επικοινωνιών για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Ήρθε η ώρα για ενοποιημένες επικοινωνίες (UC).
Η ευέλικτη λύση που ενσωματώνει όλες τις επιχειρηματικές σας επικοινωνίες κάτω από μία πλατφόρμα. Το iPECS eMG100 θα σας βοηθήσει να επικοινωνείτε καλύτερα,
να ενισχύσετε την αποδοτικότητα σας και να προωθήσετε την επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο.

Οικονομική υβριδική πλατφόρμα

Εύκολη ανάπτυξη

Ακριβώς Στις Ανάγκες Σας

Εργαστείτε απομακρυσμένα χωρίς όρια

Εύκολη διαχείριση χρηστών

Χαρακτηριστικά:

  • Ενσωματωμένες ενοποιημένες επικοινωνίες
  • Υποστήριξη iPECS UCS χρηστών
  • Mobile Extension
  • Διαχείριση πολλαπλών κλήσεων
  • Αναφορές, παρακολούθηση συστήματος και αναλυτικά στοιχεία κλήσεων
  • Υπηρεσία ενός αριθμού σε οποιαδήποτε συσκευή -One Number Service-
  • Υπηρεσία Hot Desk
  • Σύνδεση πολλαπλών σημείων/τοποθεσιών
  • Λειτουργίες έκτακτης ανάγκης
  • Αναφορά κλήσεων
  • Καταγραφή κλήσεων
  • Εφαρμογές τρίτου κατασκευαστή και ενοποίηση CRM integration
  • Web Διαχείριση

iPECS eMG800

Μεταμορφώστε τις τηλεπικοινωνίες της επιχείρησής σας

iPECS eMG800 είναι η απάντηση της Ericsson-LG Enterprise για τις προκλήσεις και τις ανάγκες των Μικρομεσαίων επιχειρήσεων, είναι μια βελτιστοποιημένη λύση που χτίστηκε από κοινές προκλήσεις, όπως: η Ανάπτυξη, Ευέλικτες IP δυνατότητες, Ενοποιημένες επικοινωνίες, Ευχρηστία, Κινητικότητα, Ενιαία διαχείριση, Δυνατότητα κλιμάκωσης, Αξιοπιστία και Σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας.

Εύκολη και οικονομική Ενοποιημένη λύση (UC)

Προηγμένες λειτουργίες τηλεφωνίας και εφαρμογών υποστηρίζουν την επιχείρησή σας

Κινητικότητα Multi-Tier

VOIP υψηλής χωρητικότητας με βελτιωμένα χαρακτηριστικά IP

Απλή εγκατάσταση και διαχείριση

Χαρακτηριστικά:

  • Υποστήριξη iPECS UCS χρηστών
  • Mobile Extension
  • Αυτόματη Απάντηση/Φωνητικό ταχυδρομείο(AA/VM)
  • Ενημέρωση μέσω E-Mail
  • Κεντρικό Voice Mail
  • Ενσωματωμένες Δυνατότητες Hotel
  • Hot desking
  • Αυτόματη Διανομή Κλήσεων (ACD)
  • One Number Service
  • Web Διαχείριση
  • Διαχείριση πολλαπλών κλήσεων
  • Κεντρική Διαχείριση Σημείων T-NET
  • Έκτακτης ανάγκης παρακολούθηση κλήσης και καταγραφή